Sinds 2018 zijn wij een officieel Samsung servicepunt. Dit betekent dat wij uw Galaxy A41 binnen en buiten garantie volgens de hoge kwaliteitsnormen van Samsung repareren. Wanneer uw smartphone onder de garantieperiode van 24 maanden valt, blijft deze garantie na de reparatie behouden. In het geval dat het defect onder de fabrieksgarantie valt, is de reparatie kosteloos. Uw toestel wordt door onze deskundigen onderzocht en met originele Samsung onderdelen gerepareerd. Vervolgens wordt het toestel met behulp van speciale Samsung software getest op allerlei functies als waterdichtheid en touch response. Alleen bij een “PASS”, de goedkeuring van Samsung, is de reparatie voltooid. Zo blijft uw Samsung 100% uw Samsung!
Wij kunnen u helpen met hardware én software problemen. Zo hebben wij alle officiële software in huis om systeemfouten of problemen met een google-lock te verhelpen. U kunt ook bij ons terecht wanneer u uw wachtwoord vergeten bent. Neem altijd een aankoopbewijs mee naar uw afspraak wanneer u uw software door ons laat herstellen.
U kunt het defecte toestel op afspraak in de winkel aanbieden voor reparatie. Wij streven ernaar uw toestel binnen 1 tot 2 uur te repareren. Zo is uw Samsung snel weer als nieuw! Een defect toestel kan daarnaast ook opgestuurd worden. Wij sturen het toestel dan aangetekend naar u terug. De verzend en- administratie kosten bedragen 10 euro.
Reparatiekosten
Benieuwd naar de kosten van de reparatie? Hieronder staan de kosten per handeling aangegeven inclusief materiaal, arbeid en BTW. Per handeling staan ook de problemen genoteerd, waar u toestel mogelijk last van heeft.
U kunt het defecte toestel op afspraak in de winkel aanbieden voor reparatie. Wij streven ernaar uw toestel binnen 1 tot 2 uur te repareren. Zo is uw Samsung snel weer als nieuw! Een defect toestel kan daarnaast ook opgestuurd worden. Wij sturen het toestel dan aangetekend naar u terug. De verzend en- administratie kosten bedragen 10 euro.
*Alle informatie en prijzen op deze website zijn onder voorbehoud van typefouten en wijzigingen.
Probleem:
– werkt niet
– stelt niet scherp
-belichting werkt niet goed
Probleem:
– werkt niet
– stelt niet scherp
Probleem:
– laad niet of slecht op
Probleem:
– achterkant of backcover gebroken
Probleem:
– laad niet of slecht op
– is snel leeg
– valt na een bepaald percentage uit
Mocht uw probleem hier niet bij staan of niet helemaal zeker wat u kunt verwachten? Bel ons even of kom langs in de winkel
Reparatiewinkel service
Wij repareren binnen en buiten garantie de hard- en software van uw Samsung
Uw fabrieksgarantie loopt na reparatie gewoon verder
Wij streven ernaar om uw toestel (op afspraak) binnen 1-2 uur te repareren
U kunt makkelijk een afspraak maken per telefoon of mail
Wij gebruiken alleen originele Samsung onderdelen
Wij kalibreren het scherm na een schermreparatie
Waterdichte toestellen worden na reparatie op waterdichtheid getest
Wij testen alle functies m.b.v. de Samsung fabriekssoftware en rapporteren deze aan Samsung
Goed om te weten
Wanneer het defect van uw Samsung onder de fabrieksgarantie valt, zetten wij altijd de nieuwste software op uw toestel in verband met behoud van de fabrieksgarantie. Het is in dit geval belangrijk een aankoopbewijs mee te nemen en een back up te maken van uw belangrijke gegevens. Dit kunt u doen met behulp van de Google Cloud of Smart Switch Mobile. Uw Whatsapp gesprekken moet u apart in de app zelf opslaan. Wij helpen u hier graag mee.